BERKELLAND – De reparatielijn van ProWonen komt sinds een paar jaar uit bij de medewerkers van Kreunen Bouw. Eerder belden huurders naar ProWonen om aan te geven wat gerepareerd moet worden. Onze mensen van Klant & Contact weten veel, maar om huurders echt goed te helpen moesten zij vaak alsnog doorgeschakeld worden naar een van onze samenwerkingspartners in de bouw. Zo stonden huurders vaak in de wacht en moesten zij hun verhaal twee keer doen.
๐๐๐๐ฟ๐ฑ๐ฒ๐ฟ ๐๐ป๐ฒ๐น ๐ฒ๐ป ๐ด๐ผ๐ฒ๐ฑ ๐ด๐ฒ๐ต๐ผ๐น๐ฝ๐ฒ๐ป
Tegenwoordig belt een huurder met ProWonen en kan hij meteen kiezen om een reparatieverzoek in te dienen. Kiest hij voor die optie, dan wordt hij direct verbonden met de specialisten van Kreunen Bouw. Zo worden huurders sneller en beter geholpen.
๐๐ฎ๐ด๐ฒ๐น๐ถ๐ท๐ธ๐ ๐ฐ๐ผ๐ป๐๐ฎ๐ฐ๐
Er is dagelijks contact tussen de medewerkers van Klant & Contact van ProWonen, de mensen achter de telefoon en de mensen van Kreunen. Zij kennen elkaar dus al jaren, maar alleen van stem. Het werd dus eens tijd om elkaar in het echt te zien!
๐๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ๐ฒ ๐๐ฎ๐บ๐ฒ๐ป๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ถ๐ป๐ด
Tijdens een gezamenlijk werkoverleg op kantoor van ProWonen begin deze week hebben zij elkaar voor het eerst ontmoet. Het was een fijn, warm en open overleg. Nu zij weten wie er achter welke stem zit, kunnen zij nog beter samenwerken. En dat is uiteindelijk goed voor de huurder!
๐๐ป๐๐ต๐ผ๐๐๐ถ๐ฎ๐๐
Mirjam Bruil, medewerker Klant & Contact bij ProWonen: โIk werd heel enthousiast van dit live overleg! Ik kreeg daarna allemaal ideeรซn om onze samenwerking nog verder vorm te geven. Zo kunnen we misschien wel samen een cursus klantcommunicatie of agressie volgen. Binnenkort zien we elkaar weer, deze keer bij Kreunen. Dan hebben we het er zeker over.โ